szombat, március 21, 2009

Újra festek

Idestova több, mint 3 hete egyedül tengetem életem a szép új lakásunkban. Az egyedül mondjuk kicsit erős, mert hála a barátoknak, nagyon ritkán vagyok egyedül. Hol ők jönnek hozzám, hol én látogatom meg őket sőt néha olyan is van, hogy együtt elmegyünk valahova.

Rajtuk kívűl Zsuzsum is hozzájárul, hogy ne unatkozzak nagyon. Mielőtt elment hagyott egy listát, hogy mi mindent kell megcsinálnom a távollétükben. Én nagyon ügyesen már hetek óta kerülöm a munkát, de azért ő rendszeresen rákérdez. Nem hagyja, hogy megfeledkezzem teendőimről. 

Most hétvégén bevállaltam a legnagyobbat. Kifestettem a lakás legnagyobb falát. Nagyon okosan egy olyan napot választottam mikor viszonylagosan kevés teendőm volt. Reggel elmentem a városba, hogy részt vegyek egy időmérő triathlon edzésen. Utána kiültem pár órára a partra, a tűző napra életet menteni. 

Délután volt már mikor végre nekiálltam festeni. Nagyon lassan haladtam. Kellékeket Marcitól kaptam kölcsön, aki ráadásul át is jött segíteni. Szerintem ő sem gondolta, hogy ilyen sokáig fog tartani. Amíg mi festegettünk Beácska összeütött egy 3 fogásos vacsorát. Nagyon finomra sikerült.

Köszönet érte pajtások.

Nincsenek megjegyzések: