hétfő, december 14, 2009

S.O.S

Valamit nagyon elrontottam. Nem tudom, hogyan kéne ebből a slamasztikából kimásznom. Ha valaki tud valami tuti megoldást az írja meg.

Szóval az történt, hogy mit sem sejtve jöttem haza a melóból. Kicsi fiam nagyon jó hangulatban volt; nevetgéltünk, dobálóztunk, bírkoztunk. Aztán belemászott az ölembe és, mint derült égből a villámcsapás, azt mondta: "apa". Aztán mégegyszer és mégegyszer.

Azonnal tudtam, hogy elvesztem. Próbáltam rávenni, hogy mondjon "anyát" is, de sikertelenül. Mi lesz most velem?

;)

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Nyugodjek meg az aggodo Apuka!
Anyazni majd kesobb fog... de akkor nagyon :))))))

Orsi (Perger) írta...

Haha, ezek a kolkok csak ilyenek. Adam eddig 3 szot mond aminek a jelenteset beazonozitottuk: Ada,ami ugye onmagat jelenti csak az m lemaradt;
Ajtuj, ami a kutyat jeloli(=artur),
illetve ta'ta', ami a Gyurkat jeloli, mert erdelyben ta'ta' az apa, es a luke apja miatt nalunk ta'ta' van apa helyett.
Kerdem en es az anya, vagy mama szavak hol a fenebe vannak??? Meg a kutya is elobbrebb van mint en? eleg ciki :D

Timi írta...

Jázminnak is az elsö szava "apa" volt és aztán hónapokig semmi más. Most karácsonyra kapott egy hintalovat, azóta a "hinta" szóval bövült a szókincse és kb. ennyi. Tegnap mondtam neki, hogy mondja: "baba", erre fel rámvigyorog és azt mondja "apa".