vasárnap, december 28, 2008

Cápa támadás

Idei karácsonyom legnagyobb meglepetés ajándéka egy Garmin Forerunner 405-ös sport óra volt. A Jézuska valószínűleg ezzel próbált célozni arra, hogy Máté fiunk nem lesz egy otthonülős típus. Jó lesz ha apa karbantartja magát, hogy legalább ő bírja majd vele a lépést tartani. 

Én persze azonnal megértettem az üzenetet és ma le is mentem kajakozni. Gyönyörű volt az idő, jó volt a hangulat, kicsit beálltam versenyezni is, ami nem igazán bizonyult életem legbölcsebb döntésének, hiszen Drazsé születése óta nincs sok időm edzeni. Azért túléltem.

Erről jut eszembe. Tegnap Long Reef mellett, pont ott, ahol én is szoktam kajakozgatni a tengeren, egy nagy fehércápát láttak. A híradó szerint a 4m körüli bestia már el is kezdett pár horgász körül kőrözni, mikor kiszúrták. Mindenki gyorsan elhagyta a helyszít így senki nem sérült meg. Köztük én sem, aki a reggeli hatalmas ködre való tekintettel le se ment kajakozni.

Nincsenek megjegyzések: