csütörtök, január 01, 2009

DY - Manly: oda-vissza

Most először, néhányak szerint nem utoljára, sikerült mindhármunknak átaludni magunkat az új évbe. Az este még nagy tervekkel indult; gyerek tüzijáték 21 órakor, aztán visszafogott mulatozás éjfélig a barátokkal. 

Sajnos én nem voltam olyan ügyes, mint a többiek és nem találtam parkolóhelyet fél óra alatt sem. A keresést nem könnyítette meg Drazsé sem, aki - nem a türelméről híres - torkaszakadtából ordított a kocsiban.  Szóval lemondtunk a tüzijátékról.

Otthon FEA (gyk. fürdetés, etetés, altatás). Zsuzsu eleve nem akarta egyedül hagyni Drazsét így hát ő is lepihent. Én gondoltam TVzéssel ütöm agyon az időt míg a többiek visszaérnek. Hát 5 perc alatt úgy agyon ütöttem, hogy csak 5 óra múlva ébredtem.  Nesze neked mulatozás, éjféli koccintás.
 
Mivel lehetett volna szebben köszönteni az újévet, ha nem egy jó kis tengeri kajakozással. Kicsit tartottam a cápáktól, a tegnapelőtti hírek még nem merültek a feledés homályába. Szerencsémre a csapat úgy döntött ma inkább a másik irányba indulunk el. Hála a Karácsonyra kapott sportórámnak, pontosan meg tudom mutatni merre jártam. A cápa meg valahol ennek a képnek a közepén vagy még attól is kifelé volt. Szóval jól elkerültem.

2 megjegyzés:

Emich Szabolcs írta...

Mi is majdnem átaludtuk :)
Genit pár perccel éjfél előtt ébresztettem. Másnap viszont sikerült 10 -ig aludnunk...
Itt most -7 fok van!

BUÉK

Emich Szabolcs írta...

Mondjuk egy cápa szerintem azért ennyit simán úszik :)