szombat, január 28, 2012

Esküvő

Bradley cimborámnak ma volt az esküvője amire mi is hivatalosak voltunk. Az időjárás hozzájuk sem volt kedvesebb, mint annak idején hozzánk (lehet ez jó előjel?!). A házasságkötő szavait alig lehetett hallani, olyan erősen verte az épület tetejét az eső.

A szertartás, csakúgy, mint az azt követő vacsora rendkívül szerény volt. Állítólag itt ez a szokás. Fel is készítettek minket rá előre, de még így is meglepett, mikor 11-kor közölték, mindenki hörpintse fel az italát, mert az étterem zár.

Hm, valószínűleg itt valami mással teszik felejthetetlenné ezt az napot.

2 megjegyzés:

Djarimirri írta...

Busy és Zsuzsu, sziasztok!
A blogotokat tavaly fedeztem fel, azóta rendületlenül olvasom (csak most lett google-fiókom, ezért írok csak most) és egyszerűen imádom! Csodálatos család vagytok!És Busy, nagyon tetszik a stílusod, soraiddal sok mosolyt ajándékoztál már nekem a távolból :)
és csodálatos, hogy a ti kirándulásaitokon, élményeiteken keresztül egy kicsit én is megismerhetem Ausztráliát, innen Magyarországról. 22 éves egyetemista lány vagyok, aki él-hal az Ötödik Kontinensért, de egyelőre még nem járt ott, viszont rengeteget álmodik róla és hisz abban, hogy az álom egyszer meg is valósulhat!
De addig is olvaslak titeket és a többi ausztrálmagyart is, akiket felfedeztem! :)
Nagy üdv nektek (egyelőre még) az Esztergom közelében lévő Dorogról!

Lacko írta...

Na Busykam, nem is tudtam hogy ennyire hires lettel ;) Mindenesetre ketsegtelen hogy a fogalmazasod egyedi.