csütörtök, augusztus 02, 2007

Hogyan lettem majdnem W

A cégünket nem olyan régen bekebelezte egy nagy hal. Ennek jótékony hatásaként van pénz arra, hogy új embereket vegyünk fel. Mivel a csapat mérete hirtelen nagyon megemelkedett, Ausztrál kollégáim arról kezdtek beszélni, hogy ideje névadó ramazurit csapnunk.

Na nekem erről az jutott eszembe, mikor középsuliban majdnem rámragasztották a 'vénkecske' becenevet, csupán azért mert, rímelt az 'éleske'-re. Gondoltam gyorsan elébe megyek a dolgoknak és elmondtam nekik, hogy nekem bizony már van becenevem: busy (ejtsd: busi).

Ha valaki azt hitte ez elég volt nekik az téved. Pillanatok alatt jutottak el a George W. Bush-ig. Aztán maguk közt megegyeztek, hogy ez így túl egyértelmű. Elég lesz nekem csak annyi, hogy W. Magukban jókat nevettek, mikor elképzelték, amint megpróbálom elmagyarazni valakinek, hogyan is lettem W.