hétfő, augusztus 06, 2007

Hulla hó és hózik

Nem tudom kinek mi jut eszébe Ausztráliáról. Egy biztos, nekem nem a hó. És mekkorát tévedtem.

A cégünk rendszeresen szponzorál minket mindenféle sporteseményen való részvételben. A srácok meg is ragadnak minden lehetőséget. Ezek egyike az évente megrendezett hó túra. Mikor először hallottam róla csak legyintettem. Aztán egész télen esett Sydney-ben az eső, a TV pedig arról áradozott, hogy 20 éve nem volt ilyen sok hó. Na gondoltam, mikor ha nem most és Zsuzsuval csatlakoztunk a hó turához.

Még több kép.

6 óra autókázás után rögtön a pályára mentünk. A hó meglepően jó minőségü és mély volt. A pályák szélesebbek, mint Ausztriában vagy Szlovákiában. Emberek csak a felvonónál zavartak. Az időjárás nagyon szeszélyes; 3 napból 0.5 hóvihar, 1 ok, 1.5 gyönyörű.

Zsuzsu 3 napig nem tudott betelni a hóval fedett eukaliptuszok látványátol, én pedig minden egyes kenguru csapás felfedezését éles kiáltással jutalmaztam.

Elég fura volt, hogy a 3 nap vacogás után Sydney 25 fokos napsütéssel várt minket.