vasárnap, augusztus 12, 2007

Tech.Ed

Az elmúlt pár napot a Gold Coast-on megrendezett, Microsoft conferencián töltöttem. Nekem ez volt az első, kicsit izgatottan, várakozással telve vártam. Jó volt. Jobb, mint amire számítottam. Az előasdások színvonala változó volt ugyan, de a szervezésben le a kalappal. Igazándiból 3 napig egyfolytában etettek, itattak és mindenféle programokkal mulattatak esténként minket.



Az első estén például bika lovaglási verseny volt. Lovas nemzet leszármazottjaként természetesen kicsit meglepett a másfajta alváz meg a másfajta mozgás, de azért, jelentem, derekasan helytálltam.



A másik este meg kibéreltek nekünk (2400 küldöttnek) egy egész vidámparkot. "Volt ott aztán minden; Tibi csoki, bárányfelhő, lopott csókok meg mignon" Sasa Kollégáim unszolására és tériszonyom ellenére kénytelen voltam minden létező kínzóeszközt (hullám- és szellemvasutakat, rakéta kilövőt, batmobil szimulátorot) kipróbálni. Az este fénypontja az volt mikor, miután fél Gotham City-n keresztül-kasul üldözve elkaptam Catwoman-t, Mr. Freez-t és Joker-t, odalépett hozzám Batman és azt mondta: "Thank you." Nekem. A Batman. :)