péntek, november 14, 2008

Fejlődünk

És ez mindenkire, minden értelemben igaz. Én már 5 percen belül pelenkázom át Drazsét. Zsuzsu akár 20 perc alatt degeszre tudja tömni. Ő pedig megdöntött minden emberi rekordot az "Egyfolytában bömbölök" című tehetség kutató versenyen. Amire nagyon büszkék vagyunk, ne értsetek félre, de talán minket is megkérdezhettek volna arról, hogy a sok fordulós döntőt rendezhetik-e a mi lakásunkban. És ha már elfelejtettek előre engedélyt kérni, legalább az mondja meg valaki mikor lesz már vége.

Egyébként ma rájöttünk Drazsé első nagy hiányosságára. Nem tud a hasán maradni nyugodtan. Nekem tegnap tűnt fel először mikor éjjel 11-kor megpróbáltam hasra fektetni a szőnyegen. Mondtam Zsuzsunak, aki nem hitte el, hiszen a gyerek még 2 hetes sincs. Ma újra megcsinálta nekem. Zsuzsu ekkor már ismétlést követelt. Eredmény: ha a keze a teste alá szorul akkor tehetetlen, ha nem akkor 5 perc alatt a hátán van. Mértük, ennyi, nem több.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sziasztok!

Hugitól hallottam a jó hírt!
Gratulálunk, jó egészséget kivánunk Babának és Anyának, na meg a büszke Apának!
Gyönyörü legényke!!!
Lendvay Zsuzsiék Győrből

Névtelen írta...

sziasztok ausztràlok!
remélem, nem hiszitek, hogy amiért el vagyok tûnve, nem tudok a gyermekrôl, és hogy nem olvasom a beiràsokat. kicsit megkésve, de gratulàlok a babàhoz és kivànok sok boldogsàgot nektek, magamnak meg hogy gyakran legyen mit olvasnom ezen a blogon..
puszik,
Zita

Névtelen írta...

Gratulalunk a csoda-szulok csoda-gyerekenek. :) Szepek vagytok, ugyesek legyetek. :)

Adrienn, Marcipan, Dalma, Tucsi ;)