hétfő, február 02, 2009

Hely változtatás

A hétvégén 2 dologra lettem figyelmes. Az egyik, mikor baráti társaságban fiam éppen a nőket falta két pofára. Ez szó szerint értendő. Akinek a vállára került, akár csak pár pillanatra, azt meg is nyalogatta szépen. Szóval miközben a nőket falta azok egyszer csak elkezdtek hangosan örömködni, hogy hiszen Drazsénak jönnek a fogai. Nekem is megmutatták (maradjon köztünk, én nem láttam) viszont rendes gyerek vagyok, elhiszem. Szóval Drazsénak jön a foga.

A másikat segítség nélkül magam észleltem. A hátán fekve játszik a kis játékaival. Annyira kepeszt, homorít, hogy szépen lassan elhagyja a kiindulási pontját. Nem állítom, hogy tudatos pályán haladna. Azt sem hiszem, hogy ő észlelte a helyváltoztatás tényét mert nem volt olyan irtózatosan nagy a sebesség. De a tény az tény. Drazsé helyet változtat.


1 megjegyzés:

Névtelen írta...

olvassa el az egesz blog, nagyon jo