csütörtök, március 13, 2008

Találkozás az első ...

... kígyómmal.

Még el sem indultunk Ausztráliába mikor már mindenki azzal riogatott minket, hogy itt rengeteg a mérges pók és a kígyó. Eddig, bár már sokat hallottunk róluk, még nem találkoztunk egyik faj képviselőjével sem Sydney-ben. Ma aztán ...

Triathlon edzés közben éppen hatalmas sebességgel és lobogó hajjal tűntem fel az egyik kanyarban, kölcsönkapott bringám nyergében, mikor látom ám, hogy pont előttem kígyózik valami szépen, sinus vonalban. Mikor realizálta milyen sebességgel közeledem feléje, hirtelen átment magasfrekvenciába a hullámvonala. Én meg rájöttem, hogy ez nem egy faág hanem egy vörös hasú fekete kígyó (Red Belly Black Snake) és bámulatos reflexszel kikerültem.

Azt hiszem életre szóló élmény volt. Mindkettőnk számára.