vasárnap, március 30, 2008

A közelben egy fehér vitorla

A hétvégét hirtelen felindulásból elkövetett vitorlázással töltöttük. Martin barátunk - akivel a terepjáró túrára is mentünk - elvégzett egy gyorstalpaló vitorlás tanfolyamot. Aztán nem várt sokat meg is hívott az első saját szervezésű túrájára.

Annak érdekében, hogy nekünk se csak munkából - vitorla huzigálás - álljon a hajókázás, megengedte, hogy időnként mi kormányozzuk a hajót. Én többször is éltem a lehetőséggel és megragadtam minden alkalmat az aktuális sebességünk közhírré tételére. Lehet az 5 másodpercenkénti frissítés kicsit sűrű volt mert fél óra múlva matróztársaim piszkálni kezdtek. Persze ez rólam lepergett és átordítottam a mellettünk elhaladó vámhajónak, hogy szerintem semmi elvámolni vagy takargatni valónk nincs. Valószínűleg hálásak voltak az információért mert lassítás nélkül haladtak el mellettünk.

Még több kép.

Nagyon élveztem. Remélem a többi tengeri patkánynak sem ártott meg a sok dumálásom és a szoba himbálózása is abba marad hamarosan, mert nem szeretnék leesni az ágyról.