péntek, március 02, 2007

Delfin úsztatás

Zsuzsu nem igazán aludt jól, mert a kocsival együtt ő is kihűlt. Én saját testi épségem és hőháztartásom kockáztatásával próbáltam melegen tartani.

Korán keltünk, gyönyörű kilátás fogadott minket. Egy gyors reggeli után iziben bevezettünk Akaroa-ba, ahonnan a delfin túránk indult.

Még több kép.

A túra részben sikeres volt. Láttunk sok aranyos Hektor delfint, amik talán a világon a legkisebbek. Játszani azonban nem volt kedvük. Zsuzsu szeme előtt úszott el egy, míg egy másikat én hajszoltam vagy 10 másodpercig. Jobbra kanyarodott, én követtem, balra, hát én is, gyors tempoban lemerült, pápá delfin. Aztán láttunk még pár úszkáló pingvint is.

Egy gyors fish'n'chips után már robogtuk is Lake Tekapo irányába. Este 5-kor enyhén csöpögő esőre lépett ki éppen egy idős pár a kis tóparti kőtemplomból, mikor mi megálltunk előtte. Gondoltuk gyorsan harapunk valamit, hátha addíg az eső is alábbhagy.

Még több kép.

10 perc múlva a kápolnát már zárva találtuk. :( Nem csüggedtünk, elgémberedett végtagjainkat gyorsan megmozgattuk Mt John lankáin. A tetőn pazar kilátás fogadott bennünket meg jó pár birka. Zsuzsu megpróbált elvegyülni köztük, de valahogy mindig kiszúrták az idegen akcentusát.

Sötétedni kezdett mire a kocsihoz visszaértünk. Úgy gondoltuk még ma átmegyünk Mt Cook-ba ahol a következő kaland vár ránk.