szombat, március 03, 2007

A szakács hegy

Az előző estéből tanulva most úgy bebugyoláltuk magunkat, hogy én nem is tudtam aludni. Zsuzsu viszont nem panaszkodott. Úgy néz ki, mi már sose fogunk egyszerre jól aludni.

Reggel gyorsan beugrottunk a turista információhoz és kiválasztottunk egy laza, 3 órás túrát a Lake Hooker-hez.

Még több kép.

Gyönyörű völgyön masíroztunk végig a ragyogó napsütésben. Csak kapkodtuk a fejünket a sok csoda láttán. Aztán a végén egy gleccser tavat találtunk, jéghegyekkel.

Zsuzsu vette át a volánt mert én kicsit rosszul éreztem magam. Még előző este, sötétedés után, kiszúrtuk, hogy a Lake Pukaki keleti oldaláról milyen nagyszerű látványt nyújtanak a hegyek.

Innen robogtunk a Moeraki sziklákhoz. Nem tudom, de talán senki se tudja, hogy hogyan keletkeztek ezek a szinte tökéletes gömb alakú sziklák. Szerintem tojások, amit Zsuzsu alapból visszautasít. Asszem nem mi fogjuk kitalálni.

Még több kép.

Este befizettünk egy kempingbe. Fel kellett tölteni az akkumulátorokat.