szerda, március 07, 2007

Királynő városa

Nem tudom, hogy a kivetítésemben volt-e a hiba vagy a nagy Ő gondolta-e úgy, hogy csak fele kívánságomat teljesíti ...

Ma már lázcsillapíto nelkül is olyan jól éreztem magam - köszönet Márti csodagyógyszerének -, hogy én vezettem. És vezetni sokat kellett, mert az eső nem sok másra adott lehetőséget.

Queenstown-ban meg próbálkoztunk és fellibegőztünk a tegnap esti 'koronához', ahonnan a falon függő képek tanúsága szerint csodálatos a kilátás. Nekünk azonban csak a ködben fürdő, homályos panoráma jutott.

Az e napra tervezett Glenorchy-i turát, az esőre hivatkozva, nem tartottuk meg. Az Arrowtown-i aranymosást is elmosta a víz.

Az út a Lake Wanaka-hoz elég izgalmasra sikeredett. Bár nem látogattuk végig a LOTR helyszíneit a fikció, repülő csészealjak formájában, megszállta kis kocsinkat. Kicsit sportosabban vettem a szerpentint és a fél konyha szétszállt.

Letörtem, mint a bili füle, mikor még a tónál is esett. Aztán Zsuzsu azt mondta 'Nézd, mintha a hegyek felett már szakadozna.'. Pár perc múlva elállt az eső és hamarosan a nap is kisütött. Pár órát elvoltunk a tónál, de mikor újra útnak eredtünk az eső is csatlakozott újra.

Még több kép.

Szinte megállás nélkül mentünk a Fox Gleccserig, ahol az ejszakát töltjük. Innen, ha akarnánk se tudnánk tovább menni, mert az elmúlt 120km-en egyetlen benzinkút sem volt, a tankunk pedig meglehetősen száraz.