vasárnap, március 04, 2007

Lógás

A mai nap nagyon rosszul kezdődött. Olyan magasra szökött a lázam, hogy a fekvésen kívül minden más fájt. Az albatross telepi túrát ki is hagytam. Remélem Zsuzsu szép képeket csinált és én is láthatom majd.

Még több kép.

Aztán pár óra és lázcsillapító után rendbejöttem annyira, hogy a Larnach kastélyt már újra együtt jártuk be.

Még több kép.

Mikor azt terveztük, hogy mit is akarunk Dunedin környékén megnézni, Zsuzsu az elsők között említette a csokigyárat. Én finoman próbáltam erről lebeszélni, tudván, hogy nincsen gyárlátogatás kóstoló nélkül. És az nagyon veszélyes egy olyan nőnek, aki törődik a súlyával. Hát a gyárlátogatást 'sajnos' lekéstük, de a kóstoló nem maradhatott el.

Még több kép.

Este, hogy én se maradjak ki a tengeri kütyük bámulásából, leugrottunk Nugget Point-hoz, ahol volt minden; sárgaszemű pingvin, fóka hegyek.

Még több kép.